1-  پشتيباني نرم افزار به مدت يک سال از تاريخ نصب برنامه و رايگان مي‌باشد .
2-  هرگاه نرم افزار براي اولين بار نصب گردد ، لازم است نام مالک، کد ملی و آدرس و کد پستي ده رقمي دراسرع وقت ( تا يک هفته ) در ساعات اداري به شرکت اعلام گردد تا در مواقع مورد لزوم جهت برقراري ارتباط و يا ارسال مرسوله پستی مورد استفاده قرار گيرد . همچنین در صورت تغيير آدرس سریعا به شرکت اعلام شود . درغير اين صورت هزينه هاي مجدد مرسوله هاي پستي و يا تاخير در ارسال آنها به عهده مشتري مي باشد. ضمنا تغيير آدرس و مشخصات فقط با ارائه کد محرمانه ی موجود در کارت پشتيباني امکان پذير است .
3-  پشتيباني نرم افزار پس از يک سال مستلزم پرداخت هزينه آبونمان مي باشد که تعرفه سالانه آن از طریق سایت شرکت یا تماس با واحد پشتیبانی قابل دریافت می باشد.
4-  خدمات پشتيباني نرم افزارهای تیزپرداز در صورت ارائه شماره سريال و شماره محرمانه و کد پشتیبانی و همچنین تحت پشتيباني بودن آن  قابل ارائه مي باشد.
5-  لازم است مشتري هميشه از همه سالهاي مالي موجود در سيستم نسخه پشتیبان (بک آپ) سالم داشته باشد.
6-  از نظر شرکت تیزپردازشخصي که شماره محرمانه مندرج در روي کارت پشتيباني را ارائه نمايد ، به عنوان مدير و صاحب برنامه شناخته مي شود. بنابراین حفظ وحراست از شماره محرمانه بسیار مورد تاکید می باشد.
7-  پشتيباني شرکت بصورت تلفني ، گفتگوی آنلاین ، حضور در محل شرکت و يا در موارد خاص بر اساس تقاضاي مشتري از طريق ارسال نسخه پشتیبان (بک آپ) از طریق  اينترنت انجام مي پذيرد.
8-  استفاده  از اين نرم ‌افزار تنها  براي يک رایانه امکان پذير مي‌باشد و در صورت نصب بر روي رايانه ديگر، امکان استفاده در رايانه پيشين وجود ندارد.
9-  پشتيباني شرکت تیزپرداز فقط مخصوص محصولات شرکت تيــز پـرداز بوده و سایر مشکلات نرم افزاری و یا سخت افزاری رایانه به عهده شرکت نمی باشد.
10- امکان‌ به روز رسانی آخرين نسخه نرم افزار براي مشتريان تحت پشتيباني از طريق سايت شرکت و یا قسمت مدیریت (عملیات آبونمان) در نرم افزار بصورت دائمي فراهم مي باشد و در صورت درخواست سی دی  به روز رسانی (آپدیت)، از طرف مشتری هزینه ارسال سی دی با مشتری می باشد.
11-  در صورت از کار افتادن قفل (بدون تخریب فیزیکی)، اگر سيستم  تحت پشتيباني باشد با ارائه کارت پشتیبانی، قفل خراب، به صورت رايگان ترميم يا تعويض مي شود.
12- در صورت تخريب فيزيکي (شکستن قفل)  و یا تعویض قفل طوسی به زرد با پرداخت مبلغ مصوب هر سال ( در صورت تحت پشتيباني بودن نرم افزار و تحویل قفل خراب و ارئه کارت پشتیبانی) تعويض مي گردد.
 13- هرگاه نرم افزار براي مدتي از پشتيباني‌خارج شود و مجددا بخواهد به پشتيباني باز گردد با توجه به ارتقای انجام شده در تمام دوره های قبل، لازم است تمامي آبون هاي معوقه نرم افزار پرداخت گردد .
14- در صورت گم شدن قفل، اگر سيستم تحت پشتيباني باشد تنها يک مرتبه ( با هزينه مصوب در هر سال و ارائه کارت پشتیبانی) قفل وسی دی جديد براي مشتری ارسال  مي شود . قفل جديد فقط  امکان نصب روي  همان  کامپيوتر قبلي را دارا است و امکان نصب بر  روي سيستم ديگر را ندارد . در صورت پيدا شدن قفل با ارسال قفل دوم به شرکت، اين محدوديت برداشته مي شود اما مبلغ  پرداخت مرجوع نمي شود . (تعویض قطعات اصلی رایانه به منزله تعویض سیستم می باشد)
15- در صورت آسيب ديدن و يا گم شدن سی دی اصلي برنامه دارای شماره سریال، در صورت تحت پشتیبانی بودن نرم افزار، سی دی جديد براي مشتري به وسيله پست و يا ايميل و یا پيک (با هزينه مشتري) ارسال مي گردد.
16- لازم به ذکر است خدمات مربوط به قفل سخت افزاري برنامه، فقط در صورت ارائه کارت پشتيباني (احراز مالکيت برنامه) امکان پذير است.
17- دريافت کد نصب برنامه در صورت تعويض کامپيوتر کاربر مستلزم این است که کاربر تحت پشتیبانی شرکت باشد.