نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی یکی از محصولات شرکت نیک اندیشان تیزپرداز می باشد،نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی را در مراکز حمل و نقل اعم از: تاکسی تلفنی، پیک موتوری، وانت بار، مراکز خودرو کرایه جهت نگهداری و مدیریت اطلاعات می توان استفاده نمود. نصب، راه اندازی و استفاده از این نرم افزار آسان بوده و هر کاربری به راحتی می تواند این عملیات را انجام دهد.نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی دارای امکانت فراوانی می باشد که در ادامه می توانید مطالعه نمایید همچنین این نرم افزار دارای امکان استفاده از کالر آی دی می باشد. لطفا قبل از تهیه کالر آی دی با شماره 7357 -021 تماس حاصل فرمایید.

امکانات نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی تیزپرداز

  • پشتيبان گيري و بازيابي اطلاعات در نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی تیزپرداز
  • قفل سخت افزاري ، جهت حفظ امنيت برنامه در نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی
  • امكان معرفي محله هاي منطقه جغرافيايي تحت پوشش در نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی
  • ثبت شروع و خاتمه هر سرویس و چاپ برگ اعزام با جزييات در نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی
  • ثبت و نگهداري ساعت برگشت راننده و مبلغ دريافتي از مشتري در نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی
  • ليست بدهکاران يا بستانکاران به تفکيک راننده ، مشتري يا هر دو
  • گزارش تراز مالي آژانس بر حسب دوره زماني دلخواه بر حسب تاريخ در نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی
  • ایجاد کد اشتراک به صورت دستی و خودکار و امكان شناسايي مشتركين
  • تعيين سقف اعتبار براي مشترک يا راننده و اعمال محدوديت براي تسويه حساب در نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی
  • ثبت و نگهداري و ويرايش مشخصات مشترکین با قابليت نگهداري چندين شماره در نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی
  • امكان ثبت سرويس با سرعت بالا و ايجاد تغيير و اصلاح در سرويس هاي ثبت شده در نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی
  • امكان معرفي صندوق هاي عمومي و صندوق مربوط به هر رزروشن با موجودي اوليه در نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی
  • گزارش کارکرد راننده يا مشترک ( کارتکس ) در دوره زماني دلخواه بر حسب تاريخ
  • ثبت اولويت راننده ها و امکان نوبت دهی دستي و خودکار به رانندگان بنابر زمان ورود در نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی
  • ثبت و نگهداري دريافتها و پرداختهاي نقدي از مشتري يا راننده و اپراتور و رزروشن ها
  • ثبت و نگهداري اطلاعات صنفي و غيرصنفي آژانس، شامل نام آژانس ، آدرس ، تلفنها و … در نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی
  • تعريف مقادير ثابت نرم افزار و نرخ ها: هر كيلومتر، در اختيار، هر ساعت توقف تاكسي و …
  • محاسبه سهم راننده و آژانس براساس پورسانت تعیین شده برای هر راننده و یا هر سرویس در نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی
  • امکان رزرو سرویس و هشدار نرم افزار قبل از فرارسیدن زمان سرویس به صورت تصويري  
  • گزارش سرويسهاي انجام شده بر حسب فيلترهاي مختلفي مانند  مشترک، راننده، مقصد يا … در نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی
  • اطلاع از آخرين وضعيت مالي مشترک يا راننده شامل (مبلغ بدهکاري،بستانکاري يا بي حساب)
  • گزارش ريز عمکرد کلي راننده يا مشترک شامل سرويسها ، دريافت و پرداختها ، مانده حساب و … در نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی
  • استفاده از فيلترهاي متنوع و پر استفاده در تمامي ليست ها اعم از رانندگان ، مشترکين ، مقاصد و …
  • امكان معرفي گروه هزينه و هزينه و ثبت کلیه هزینه های روزانه آژانس و گزارش گيري از هزينه ها در نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی
  • امکان تعیین تعداد دلخواه کاربران با دسترسیهای متنوع جهت استفاده از بخشهای مختلف نرم افزار  
  • ثبت ، نگهداري و ويرايش مشخصات پرسنلي رانندگان و مشخصات ظاهري و مكانيكي اتومبيل ها در نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی
  • معرفی مسیرها و ثبت نرخ و فاصله هر مسیر و زمان تخميني و دسترسی به فهرست مسیرها هنگام اعزام  
  • امکان جستجوی بسيار سريع و آسان مشترکان و رانندگان بصورت ترکیبی در تمامي قسمت هاي برنامه در نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی
  • امكان ثبت تردد رانندگان در هر روز كاري و افزوده شدن به ليست نوبت سرويس با ثبت ورود رانندگان
  •  استفاده از کالر آي دي جهت نمايش اطلاعات مشترک به محض تماس ، سرويس دهي به مشترک مورد نظر به محض پاسخ به خط وي و…  
  • ثبت و نگهداري سرويس هاي ارائه شده به صورت دستي و خودكار بر اساس مشترک ، راننده ،مقصد ،هزينه دريافتي ، ساعت رفت و برگشت ، تاريخ و مبلغ هزينه تخميني براساس مقصد و كنسل كردن سرويس در نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی
  • گزارشهای متنوع از قبیل : هزینه ها ، سرویسهای رزروشده، سرویس های یک مشترک، ماموریت های راننده، عملکرد اپراتور، فهرست سرویسها، مدیریت حساب آژانس ، سود و زیان در نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی