هیچ برنامه ای بدون پشتیبانی کامل نیست و يکي از مهمترين پارامترهاي برنامه حسابداري خوب‌، وجود يک تيم پشتيباني قوی است که بتواند، رضايت و اعتماد مشتريان خود را از هر جاي دنيا که باشند جلب نمايد. شرکت نيک رايان نيز بر همين اساس با سياست هاي زير پارامترهای ذکر شده را کاملا  تامين نموده، تا آنجا که بارها مشتريان، رضايت خود را علاوه بر کارآمدي برنامه، از پشتيباني کامل و حسن برخورد تيم پشتيباني اعلام داشته اند که باعث افتخار می باشد.

   پشتيبانی از طريق تلفن

تيم پشتيباني کننده در تمامي ايام سال در خدمت مشتريان عزيز بوده و با تلفنهاي زيربه تمام هوطنان در سراسر ايران خدمت رساني خواهد کرد. شايان ذکر است جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی خطوط تلفن پشتیبانی ویژه و دارای 30 خط می باشد.شماره تماس :7357-021

  پشتیباني توسط گفتگوی آنلاین

در صورت داشتن سوال، می توانید از طریق گفتگوی آنلاین سایت تیزپرداز، که در گوشه سمت چپ پایین صفحه سایت به صورت یک دایره بنفش رنگ قابل مشاهده است با کارشناسان پشتیبانی به صورت آنلاین در ارتباط باشید

  پشتيباني از طريق ارسال فایل بک آپ

با توجه به مزيت بسيار خوب بک آپ های برنامه تيزپرداز ، در صورت نياز به پشتيباني شما مي توانيد به سادگي و سهولت از طريق اينترنت درعرض چند دقيقه اطلاعات خود را براي شرکت فرستاده و پس از رفع اشکال ، از همان طريق دريافت و بازگرداني نماييد. بنابراين بوسيله دو قابليت فوق هميشه و همه جا تيم پشتيباني بصورت  کامل ، سريع و قوي در محل کارتان حضور دارد.

  پشتيبانی از طريق دانلود فایل آپدیت

در صورت دارا بودن پشتیبانی میتوانید آخرین نسخه فایل آپدیت نرم افزار حسابداری را دانلود نموده و از امکانات جدید نرم افزار حسابداری بهره مند شوید

  پشتیبانی از طریق سایت

در صورت داشتن سوال می توانید از طریق منوی تماس با ما، وارد منوی تماس با ما شده و یا از طریق فرم موجود در قسمت پایین سایت، با ما در ارتباط باشید.

  پشتیباني حضوري

چنانچه در مواردي نادر هيچ يک از روشهاي بالا جواب ندهد شرکت آمادگي دارد در ساعت اداري پس از هماهنگي به صورت حضوري در خدمت مشتريان عزيز بوده و پاسخگوي آنها باشد.

شايان ذکر است نرم افزار حسابداری يک ماه رايگان نیز شامل پشتيبانی رایگان می باشد.