آموزش

آموزش بک آپ گرفتن در نرم افزار حسابداری تیزپرداز

با توجه به گسترش روز افزون ویروس باجگیر در فضای مجازی و اهمیت اطلاعات مخصوصا بک آپ های سیستم حسابداری شما کاربر گرامی، تهیه نسخه پشتیبانی یکی از مهمترین عملیاتی است که باید علاوه بر پایان ساعت کاری هر روز برای تمامی سال های مالی نیز این عملیات انجام دهید .

یکی از روش های تهیه نسخه پشتیبانی ذخیره بر روی هارد میباشد . براي تهيه نسخه پشتيبان ابتدا به قسمت امکانات / تهیه نسخه پشتیبانی /ذخیره بر روی هارد رفته و بک آپ را در مسیر نصبی برنامه ذخیره نمایید.
تهیه نسخه پشتیبانی به صورت اتوماتیک یکی دیگر ازروش های بک آپ گیری است که برای انجام این کار در داخل سیستم در مسیری به جز مسیرنصب، پوشه ای مجزا ایجاد کرده و مسیر آن را برای بک آپ گیری تنظیم نمایید در این قسمت میتوان از حافظه خارجی (فلش و هارد اکسترنال و…) استفاده کرد .
یکی از بهترین و  کامل ترين ومطمئن ترين روش پشتيبان گيري ذخیره بر روی سی دی میباشد. نکته مهمي که در اين بخش بايد ذکر شود اين است که براي امنيت اطلاعات حسابداري بهتر است 6 عدد CD تهيه نماييد و روي هر کدام نام يک روز از روزهاي هفته را بنويسيد. انتهاي کار با برنامه علاوه بر تهيه نسخه پشتيبان برروي هارد، روي CD اي که نام همان روز روي آن نوشته شده نسخه پشتيبان تهيه نماييد ( لازم بذکر است که اين کار را مي توان بارها روي يک CD انجام داد.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.