اخبار فناوری

نحوه دریافت آپدیت کریترز ویندوز 10

نحوه دریافت آپدیت بهاری کریترز ویندوز 10

آپدیت بعدی ویندوز 10 با نام اسپرینگ کریترز (ورژن 1803) به زودی توسط مایکروسافت در دسترس کاربران قرار می گیرد. ارائه این آپدیت در تاریخ 10 آوریل آغاز می شود،

ولی بر طبق روال سابق، همه کاربران به صورت همزمان نمی توانند آن را دریافت کنند و این آپدیت به تدریج در دسترس همگان قرار حواهد گرفت.
لیست تغییرات به‌روزرسانی اسپرینگ کریترز بسیار طولانی است، ولی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نسخه، Timeline است. این ویژگی با استفاده از حساب مایکروسافت، ویندوز 10‌ شما را با آیفون یا گوشی اندرویدی‌تان همگام می‌کند و به شما اجازه می‌دهد که ادامه کارتان را روی دستگاه دیگر خود ادامه دهید.
اگر شما می‌خواهید آپدیت اسپرینگ کریترز را از همه دوستان و اطرافیانتان زودتر دریافت کنید و از امکانات جدید آن لذت ببرید، حالا می‌توانید با عضویت در حلقه Release Preview ویندوز اینسایدر، نسخه RTM این به‌روزرسانی را روی دستگاه ویندوزی خود دریافت کنید. جهت انجام این کار مراحل زیر را انجام دهید:
    به تنظیمات ویندوز بروید.
    روی Update & Security کلیک کنید.
    روی Windows Insider Program (در پنل سمت چپ) کلیک کنید.
    روی Get Started کلیک کنید. در  این مرحله از شما خواسته می‌شود یک حساب مایکروسافت را لینک کنید.
    Just fixes, apps, and drivers را انتخاب کنید. در این مرحله از شما خواسته می شود که سیستم را ریبوت کنید.

نحوه دریافت آپدیت بهاری کریترز ویندوز 10
البته توجه داشته باشید که تا پیش از عرضه رسمی به‌روزرسانی اسپرینگ کریترز ممکن است اعضای این حلقه، به‌روزرسانی‌های تجمعی متعددی دریافت کنند.

 منبع وینفون NEOWIN