آموزش

آموزش شروع کار با نرم افزار حسابداری

کار با نرم افزار حسابداری تیزپرداز بسیار آسان است و آموزش های صوتی و تصویری که در هر قسمت نرم افزار وجود دارد. این مزیت را دو چندان کرده است.وجود آموزش های قبل از شروع به کار با نرم افزار به کاربر می آموزد که ابتدا باید چه پارامتر هایی را وارد کند

و چه مراحلی باید طی شود(بوسیله ی فشردن کلید f1 در صفحه اصلی برنامه) و آموزش های مرحله به مرحله ای که در هر بخش نرم افزار وجود دارد(بوسیله فشردن کلید f1 در هر بخش از برنامه) نیاز کاربران به آموزش را به طور کامل بر طرف می کند.آموزش کامل نرم افزار به صورت متنی در 12 فصل جداگانه نیز در نرم افزار موجود است که با فشردن کلید f1 قسمت سوال های متداول بخش آموزش کار با نرم افزار حسابداری قابل مشاهده است.برخی از موارد که نیاز به آموزش بیشتری دارد مانند نحوه ی چند انباره کردن،استفاده از سیستم چند واحدی ،حق ویزیتور،طریقه ریکاوری گرفتن از برنامه،فروش امانی،طریقه ورود اطلاعات شرکا،ورود کالاهای خدماتی ،سند تولید،ثبت اموال و داراییهای ثابت و طریقه ثبت وام بانکی و … با گرفتن کلید f1 در قسمت سوالات متداول ،سوالات خاص مشترکین دائم به صورت شرح متنی قابل مشاهده می باشد.در نهایت اگر کاربر با وجود این موارد به جواب مورد نظر خود نرسید می تواند با تماس با بخش پشتیبانی و مشاوره با پشتیبانان شرکت جواب مد نظر خود را دریافت کند و  آموزش صوتی و تصویری که در هر قسمت نرم افزار وجود دارد، این مزیت را دو چندان کرده است. وجود آموزش های قبل از شروع به کار با نرم افزار به کاربر می آموزد که ابتدا باید چه پارامتر هایی را وارد کند و چه مراحلی باید طی شود(بوسیله ی فشردن کلیدf1 در صفحه اصلی برنامه) و آموزش های مرحله به مرحله ای که در هر بخش نرم افزار وجود دارد(بوسیله فشردن کلیدf1 در هر بخش از برنامه) نیاز کاربران به آموزش را به طور کامل بر طرف می کند.آموزش کامل نرم افزار به صورت متنی در 12 فصل جداگانه نیز در نرم افزار موجود است که با فشردن کلیدf1 قسمت سوال های متداول بخش آموزش کار با نرم افزار حسابداری قابل مشاهده است.برخی از موارد که نیاز به آموزش بیشتری دارد مانند نحوه ی چند انباره کردن،استفاده از سیستم چند واحدی ،حق ویزیتور،طریقه ریکاوری گرفتن از برنامه،فروش امانی،طریقه ورود اطلاعات شرکا،ورود کالاهای خدماتی ،سند تولید،ثبت اموال و داراییهای ثابت و طریقه ثبت وام بانکی و … با گرفتن کلید f1 در قسمت سوالات متداول ،سوالات خاص مشترکین دائم به صورت شرح متنی قابل مشاهده می باشد.در نهایت اگر کاربر با وجود این موارد به جواب مورد نظر خود نرسید می تواند با تماس با بخش پشتیبانی و مشاوره با پشتیبانان شرکت جواب مد نظر خود را دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.